Wednesday 17 August 2011

Pertama Kali

Makan buah durian tersekat di halkum ,
Assalamualaikum . . 


Gua tahu korang nak kata gua lame , lembab ,  tak berkembang , betak (bahasa kelantan yang bermakna = lambat ) sebab baru buat blog tapi apakan daya jodoh gua dengan belogsepot ni baru hari ni gua dapat hidayah dan petunjuk nak buat . Haihh .
Idea dah mai dah

Sekurang - kurangnya dan tak lebih sangat pun gua berjaya buat belog ini . Tahniah diri gua . *clap clap.

6 Pengkomenian:

Cart Kartika said...

happy blogging dude! ^^

ArFif ImanN said...

Sangat Terima Kasih ! harap tunjuk ajar daripada anda :)

a.N.i.S.a.M.i.R.a.H said...

ape bahasa mg guna dalam nie???? fail betul tatabahasa

ArFif ImanN said...

bahasa jiwa bangsa . .

CokelatSedap said...

thniah ade blog..huhu..rajin2 r menghupdate..hehe

ArFif ImanN said...

tang rajin tu nak cuba rajinkan la ni . . ^^